Windows 7 Orjinal Yapma Programı İndir

27 Mayıs 2013 Pazartesi tarihinde yazıldı.

Windows 7 Orjinal Yapma Programı İndir
Programı indirdikten sonra yapmanız gerekenler :
1- Winrar dosyasından cıkartın.
2- RemoveWat.exe dosyasını calıstırın.
3- Windows sizden izin isteyecektir "Yes" diyerek programı calıstırıyoruz.
4- Asağıda cıkan pencereden Remove Wat butonuna tıklıyoruz.
5- Ardından size bir uyarı veriyor yüklemenin baslatılacağını ve bittiğinde bilgisayarınızın yeniden baslatılacağının bilgisini veriyor bu adımdan sonra eğer yeniden baslamazsa siz kendiniz yeniden baslatabilirisiniz.
6- Ardından yükleme diyaloğunu göreceksiniz ve yükleme bittiğinde bilgisayarınız yeniden baslatılacak eğer bilgisayarınız yeniden baslamaz ise siz manuel olarak yeniden baslatabilirsiniz.

Programı İndir


Windows7, Orjinal Yapma Programı İndir, Windows 7 Orjinal Yapma Programı İndir, full indir Windows 7 Orjinal Yapma,

XX Saniye Sonra Yönlendiriliceksiniz
Etiketler

Windows 7 Orjinal Yapma Programı İndir yazısı icin 43 yorum:

  1. teşekkürler yararlı bir konu (:

    YanıtlaSil
  2. Basit homeyi kullanıyoz :D

    YanıtlaSil
  3. sağlam bir link arıyordum gerçekten teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim paylaşım için windows 7 kullanırken özellikle güncellemeler sonrası yakalanınca sıkça kullanırdım

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle Teşekkürler. Daha önceden de bilgisayarımda yapardım. Yine Bilgisayarım da lisans istiyor bu programı arıyordum sayenizde buldum. Çok Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler,link sağlam.

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim eline sağlık

    YanıtlaSil
  8. yaptım ama şimdi windowsumun orjinal olup olmadığı yazmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onur, Yazmasına gerek yok programı indirip kur orjinal olur :)

      Sil
  9. nasıl indiriliyo turbobiten yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.fulliindir.org/p/blog-page_5.html Burda anlatım var.

      Sil
  10. inş. olur inditiyorum şuan olursa elinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. programı kurunca bilgisayara format atılmış gibi varolan programlar siliniyor mu ? yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Hiçbir program silinmiyor, windows7 orjinal yapıyor. başkada bişi yapmıyor..

      Sil
  12. HERKEZ TŞK EDYODA DENEYEN VARMI CALISIYOMU

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemişler çalışmış ki yorum atmışlar. :) burhan.

      Sil
    2. çalısıyor

      Sil
  13. teşşekürler reis oldu 2 dkmı alamdı saolasın

    YanıtlaSil
  14. sağolasın deli oğlan

    YanıtlaSil
  15. Teşekkürler Pc Çökmüş Gibiydi Düzeldi

    YanıtlaSil
  16. Kardeş valla çok sağ ol çok teşekkür ederim. Gerçekten işime yaradı. Ne kadar teşekkür etsem azdır. Kaç gündür uğraşıyordum.

    YanıtlaSil
  17. Kardeşim o kadar uğraştım en sonunda burada buldum. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  18. cok tesekkurler boylle bir program ariyordum.

    YanıtlaSil
  19. eywallah teşekkür ettim..

    YanıtlaSil
  20. teşekkürler admin kardeş denedim işe yaradı.

    YanıtlaSil
  21. Allah razı olsun.. kardeşimm....

    YanıtlaSil
  22. Bu program ayrıca sağ tıkta kişileştir menüsünü getiriyormu

    YanıtlaSil
  23. eyvallah işe yaradı

    YanıtlaSil
  24. bu program adama çay bile içirir sami onuda yapıyordur elbelt....

    YanıtlaSil
  25. oyun falan oluyormu acaba

    YanıtlaSil
  26. of yardım edin lütven ben idiryorum mediaget yeri açlıyo winrar fln olmuyo

    YanıtlaSil
  27. pf ben yapamıım açıyorum mediaget diyye biyer winrar yeri açlımıyo yardım

    YanıtlaSil
  28. indirilmiyo windos sun sitesi açılıyo

    YanıtlaSil

Yorum Kuralları
*Lütfen yanlızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın.
Not: Eğer Google hesabınız yoksa Yorumla Biçimi'nden Anonim veya Adı/URL'yi seçip yorum atabilirsiniz.

    Arama Kutusu

    Popüler Konular

    Ivır Zıvır

    inci agario
    gta 4 indir gta 5 indir
    gta vice city indir city car driving indir
    gta san andreas indir left 4 dead 2 indir
    sevgiliye kitap
    fifa 2015 indir serious sam 3 indir
    football manager 2015 indir pes 2015 indir
    the sims 4 indir pes 2012 indir
Bu blog Blogger alt yapısı ile oluşturulmuş,
WordPress temalarına taş çıkartacak derecede tasarlanmıştır.
</>
oyun indir iddaa gta san andreas indir